Elifksed Merhaba anneler ve anne olmak isteyenler❤️ nasılsınız umarım iyisinizdir❤️ Benim sorum şu. Reglim 4 gün gecikti. Normalde çok şükür hiç gecikme yaşayan birisi değildim. Geçen ayda mesela regl günümde oldum ama şuan dediğim gibi 4 gün gecikmişliğim var. Sizce kan testi vermeli miyim? Ya da erken gebelik testinde silikte olsa çıkması için kaçıncı gün test yapmalıyım? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim ❤️❤️
arirangg Elifksed Bu kadar bekleme yeter. Erken değil normal testte bile belli olur. Yarın sabah ilk idrarla test yapabilirsin🥰
ummuhan3 Elifksed Merhaba, öncelikle inşallah pozitif sonuç alırsınız, ama doktorun dediğine göre korunmayi bıraktıktan sonra regl düzensizliği normalmiş, bnde 4 gün gecikme sonrası regl oldum. Bir rivayete göre rahim kendini hazırlıyormuş 😀😀🙋♀️
pelsin72 ummuhan3 ya ciddi misin bizde 2 aydır bıraktık istiyoruz önceki ah tam vaktinde oldum bu sefer 1 hafta gecikti idrar da yapıyorum ikinci çizgi silik kan verdim 2 keredir doktor kontrolünde bildiğin 0,0 değer çıkıyor kanda yok
Ceren-13 Eğer varsa 1 gün bile yetebiliyor bazen geçikmesi şüpheniz olmasındansa alıp yapmalısınıx bence
betulpolat Elifksed ben adetim 2 gün gecikmişti normal 10 TL lik gebelik testi ile öğrenmiştim silikti ikinci çizgi sonra direk kan verdim pozitif çıktı ondada.
ummuhan3 pelsin72 Benimde öyle oldu 1 gun gecikti gecikme olunca idrar testi negatif çıkıyordu Beta hcg testi 2 civari çıkmıştı 4 sonra da regl oldum.Adet öncesi beta 2 çıksa bir ümit var olabilirmiş fakat adet gecikmesi varsa birde idrar negatifse pek ümit yokmuş canim.Korunmayi bırakınca regl düzensizliği normalmiş kadın erkek hormonu birbirine karışıyormuş, benimde çok düzenliyken korunmayi bıraktık biraz düzensizlik oldu.simdi regl bitmesini bekliyorum. İnşallah Allah kimseye aratmasın 🤲
pelsin72 ummuhan3 bak cnm fotoğrafları attım benim böyle bugün 8. Günüm ve birşey yok ama idrarda silik çıkıyor
ummuhan3 pelsin72 Biraz daha bekle regl olmazsan tekrar kan ver bence ama regl olabilirsin benim öyle olmuştu.
Miablackk Ben reglime 1 hafta kala yaptım pozitif çıktı. Üstelik erken test falan da değildi normal testti. 3 haftalıkken öğrenmiştim 😃 erken öğrenmek de kötü zaman geçmiyor ultrason için bekliyosun vs. Umarım pozitiftir senin de canım. Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲