Esmaky Arzu_44 doktorunuz normal dediyse takılmayın cok bence iyi zaten son aylarda daha fazla alıyolar
ayse171923 Arzu_44 tansiyonlari cikiyormu benim doktorum 2 hafta gerilik normal kabul ediliyor dedi ama sen tansiyonlarina ve idrarda protegin kacagina k