ELA22 bende internette bı folik asit görmüştüm onu alayım diyordum inofolik mı alsam acaba. Ben hamile de kaldım fakat düşük yaptım yumurtalık tembelliği de yumurtalar sağlıksız diye düşük olur mu bilemiyorum doktor böyle birşey söylemedi ama insan düşünüyor işte. Normalde düzenli adet görürüm düşükten sonra 24 günde bir olmaya başladı. Bu ay soğan kürü çörekotu kürü yapsam mı diye düşünüyorum bı bilgin var mı bu konuda? Bir de bu klomen falan yumurta tembelliği de verilmiyor mu doktorlar neden bize vermedi ki acaba?