Kızlar bu doktora gidip memnun kalan var mi esim de %35 sperm dna hasarı var sağlıklı hamileliklerim olmuyor maalesef gitmek istiyoruz ama nasıl ilerliyor süreç gitmeden önce yaptırılması gereken testler falan var mı ayrı kliniği mi var yoksa hastanede mi görev yapıyor lütfen gidenler yardımcı olabilir mi