Mello29 saol kuzucum benim de bugğn pozisyona göre ayakları yukardan dedi ama anlamadım daha doğrusu biraz yan yatıyor galiba yana yatırmış kendini dedi çünkü, ağrıları kasılmaları sordum normal dedi 33. Haftadan sonra nstye bağlayacak galiba. Akıntı da sordum oda normal dedi çoğalabilir dedi renkli ve kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ama şimdi eve geldim beyaz resmen pütürlü geldi akıntım yarın mesaj ataym diyorum mantar falan galiba