CeyydaDE- 6 haftalık gebeyim doktorum rahim içinde kan birikintisi gördü ya bu kan dışarıya atacak yada emilecek dedi kötü değil iyide değil dedi %20 düşük teklikesi olduğundan Proluton iğnesi yazdı yaşayan var mı tecrübesi olan var mı.