Esranurasya06 bende 2. Ye hamileyim doktor kontrollü gidelim her testi yapalım dedi. Ben yaptırmayacağım daha test mest:) sadece 20. Haftsında detaylı yaptırırım.. Allah’ın izniyle tekrar aynı acıları yaşamayız.. sağ salim gelsinler🌿
Yani doktor bana aminyonsentez yapalım dese yooqq derim:) ilkinde de pişman olmuştum 4 te 1 düşük ol a ihtimali var çünkü evet 😥