yumamiii Merhaba kızlar bugün muayene gittik regl günüme göre gebeliğim 6+3 gözüküyor ama ultrasonda 6+1 gözüktü. Bu bir problem olabilir mi doktor hiçbir yorum yapmadı merak ettim ben de.. 2 gün geride gözüküyor problem mi bu😢
Masal53 yumamiii ilk zamanlar öyle ölçüm hataları olabiliyor ayrıca 2 gün bu sıkıntı yaratmaz 2 hafta sonrası riskli sakıncalı oluyo
Gulsahponcik yumamiii ben 5 haftalıkken öğrendim doktora gittiğim de doktor bir sorun var 3 haftalık görünüyor bir hafta sonra tekrar gel değerlendirmemiz gerekli dedi ben 3 hafta sıktım dişimi ve gittiğimde kalp atışını duydum 8 haftalık sorun yok dedi 😊