Dilara012 Merhaba 6+1 hamileyim lavaboya gidince akıntının içinde hafif ipliksi kan gördüm normalmi çok korkuyorum 5+4 de aynı şeyi yaşadım doktora gittim keseyi gördüm yerleşme lekesi olabilir demişti birsey söylermisiniz acaba