Melekki Sabah ve akşam tok ölçüm yaptım 140 çıktı gebelik şekerim var mı yani anlayanlar yardımcı olabilir mi suyumda fazla şekerden süpheleniyorum
Onurs_mommy Melekki Benim de gebelik sekerim var doktorum 140 sinir oldugunu soyledi. Insulin kullaniyorum her gun 140dan az olmasi icin. Tokluk kan sekerin 140in altinda, aclik ise 95in altinda olmasi gerek
2022bebeki Melekki Doğru ölçümler degil ama bu sekilde. Gebelik şekeri son lokmanizdan bir saat sonra ölçülur
Esraci Benimde tokluk 140 ın üzerindeydi bir hafta ölç dedi hep yüksek çıkıyordu hapa başladım ve diyete hap içerken düşük çıkıyor yediklerime de dikkat ediyorum ekmek pilav makarna yasak