Geçen hafta cumartesi hamile olduğumu öğrendim. HCG değerim 110.58 çıktı. Doktorum takip etmemi ve bugün yine test yapmamı söyledi. 860 civarı bir sonuç bekliyorduk. Bugün test yaptım ve sonucum 3600 civarı çıktı. İkiz gebelik mi acaba? Tekil gebelilte bu şekilde bir durum yaşayan var mı?