Pnrklk Kizlar bu kizin gelecegi yok karnimda aniden böyle şimşek cakar gibi bıcak batmaları oluyor sadece birde idrar torbasi doluymus gibi baskada hic birseyim yok nolcak boyle bunlar ön sancilarmi yoksa onlar daha mi degisik
Elaeyl Pnrklk bence doktorunuza bir sorun, hafta ilerledikçe Allah korusun kordon dolanması veya diski yemesi gibi sorunlar oluyor doktorunuz ne diyor
Damlasuu Pnrklk Doktorun ne diyor canım doğumla ilgili bazı doktorlar 38 den sonra doğumu başlatıyorlar sizin kız iyi durmuş
Pnrklk Elaeyl Tuaf olan doktor bisey demiyor 10 gün bekletebiliyormus ve ben sadece hastaneye gidip nstye baglaniyorum hersey yolunda diyip eve yolluyor simdi pazar gunu 3 kez gidicem
Pnrklk Damlasuu 42 haftaya kdar yolu var diyolar pzar gunu tekrar hastaneye gidicem nstye bagliyolar kalp atisini dinliyolar hersey yolunda diyip eve yolluyolar🤦🏼♀️
Ezollitaa Ben de 40+3 üm bebişin gelmeye hiç niyeti yok sadece bel ağrım ve hafif sancılarım var o kadar doktorum ayın 28ne kadar kendiliğinden gelmezse yatışını yaparız dedi
Ezollitaa Pnrklk bilmiyorum ki sanırım sezeryan diye suni sancı da verebilir az önce de duştan çıkarken su geldi çiş miydi su muydu anlayamadım kendi kendine baya bir aktı
Nazendehanim Pnrklk ben de yatış için imza attım normal doğum suni sancı destekli olacak sancı gelmezse
Annemommm Pnrklk doktorunuzun anlından öpeyim ismini ogrenebilir miyim işte uzun zamandır dogru seyler yapan bir doktor gercekten doktorunuz ıyı ve guvenın
Ayslpmk 40+6 aynıyız yarın sabah kontrolüm var yarışta verebiliriz dedi korku stres heyecan var dua ediyorum gece sancım tutsunda doğum yapayım artık
Pnrklk Ayslpmk inshallah tutar sanciniz ve bi avazda kurtulursunuz inshallah peki karninizda batmalar falan oluyomu?