Kızlar idrar yolu enf için bu ilacı kullanan oldumj . Şase kullandım iki kez çok inatçı ve dirençli sanırım geçmedi ztn içip 3 4 saat bekleyedim idarrim kaçıyor kendiliğinden . Şuan 6 haftalığız bir haftadan fzladir sancı ağrı çekiyorum lütfen tavsiyeleriniz vs varsa yazın çok kötüyüm 😭😭