Mine16 ilk elma şekeri aşerdim yazdı bulmakta baya zorlandık Şekerci Cafer Erol iyi ki var 😅 o olmasa şu anda çıkanı da yiyemezdim şeker çıktı çünkü. Elma şekeri dolu ağaçlar elma şekerinden ağaçlar falan rüyalarımdaydı 😅. Sonra full yoğurtlu meze yedim 🤣 cacık, haydari, atom, yoğurtlu patlıcan, havuç tarator gibi tüm yoğurtlu olanları aşerdim ve yedim gören aaa yine mi diyodu 😅 limon ,ekşi yeşil elma ve vişne en çok bunları aşerdim. Bir de son 3 haftadır şu pastaneler de içleri kırmızı mermelattı bir klasik kurabiye varya onu fena aşerdim artık her yer yapmıyormuş bulana kadar canım çıktı 🤣