Meers
Canım ben yurtdışında yaşıyorum. Türkiye de hamile olan arkadaşlarım bana aşı olacakmısın diye sordular bende doktoruma sordum bu aşı konusunu ve doktorum bana o kadar kızdı ki kimseyi dinleme duyma doktorun ne derse onu yap filan dedi kafanı karıştırma sakın dedi. Hatta Türkiye de gebelere aşı mı yapılıyor ya diyip baya şaşırdı adam. Gebelikte hiç bir aşı yapılmıyormuş. Burda bir arkadaşım gebeyken arı soktu onu gebe olduğu için iğne veya aşı yapmadılar kaç kere grip oldu ama grip aşısı yapmadılar gebe olduğu için ama Türkiye de tetanoz hepatipB ve grip aşısı gebelikte yapılan aşılarmış. Ben şuan 12+6 dayım ve gebeşiliğim boyunca hiç aşı olmayacağım…