Gysa Merhaba çalışan anneler doğum izni parasını doğumdan ne zaman sonra aldınız bi yere başvuru yaptınız mı almak için
Urbe43 Gysa bende bir soru sormak istiyorum doğum izni bittikten sonra işten ayrılsak işsizlik maaşı alabilir miyiz ?
Sblbngl Gysa dogumdan sonraki rapor dolunca alıyorsun pttye yatırıyor hastanenin verdiği raporuda muhasebeye veriyorsunız
nez10 Urbe43 raporlusun iş göremezlik sadece analıkk raporu geçiyor. E devlette hangi hesabın aktifse oraya yatar ister ay ay alırsın ister toplu.dopum sonrası işyerinden cıkıs alabilirsen işsizlik parası da alırsın ama istifa edersen alamazsn
nez10 Gysa banka hesabı rapor paralarının yattıgu sana özel bi hesap r devletten tanımlatabilirsin örneğin maaş hesabın banka hesabı tanımlama diyebilirsin bu arada SGK ya basvuru yapıp ay ay alabilirsin rapor paranı
tgbkartall Doğum izni ne zaman başvuru yapılması gerekiyor ve nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz bana da 🙏
Meyra19 tgbkartall kendinizi iyi hissederseniz 37.haftaya kadar çalışabilirsiniz doktorunuzdan 32.haftada çalışabilir raporu alabilirsiniZ beş haftalik izin doğum sonrasına aktarılır ama eğer çalışmak istemiyorsanız 32.hafta doğum izni başlar