Busraercann Şimdi geçen ay 16sinde düşük yaptım bir aylık falandı ondan sonra adet görmedim düşükten sonra hamile kalmışım hemen idrar testi kan testi yaptım gebelik var şimdi son adetin ilk gün baz almak lazım ben nasıl hesab edecem ki 🙄😂
Tubatgn Busraercann Ultrasonda belli olacak canım ki zaten düşük yaptığında ki kanama regl olduğu için onu baz alacaksın. Ayın kaçında kanaman başladıysa o gün ilk günü gebeliğin
MinikMucize63 denizarenmom hayır canım ben 36 haftalık hamileyken bebek 34 çıkıyordu ultrason çok da güvenilir değil
MinikMucize63 denizarenmom bilmiyorum ama ben adet tarihimi bilmezseydim doktor ikna olmazdi 36 olduğuna