Sumeyye_80_bayram 2 kez yaptırdım 1.sinde klomen+çatlatma iğnesi kullandım dış gebelik geçirdim çünkü doktorum kıymetli totosunu kaldırıp aşılama yapılan odaya gitmedi onun yerine boş odada açık pencerede rezil bir şekilde dona dona yapmıştı üşüyünce erken kalkmak zorunda kalmıştım
O yüzden ilki kötü bir tecrübeydi benim için ama ilkinde tutan çok var
2.sinde klomen yerine iğne kullandım 10 doz galiba +çatlatma iğnesi
Normal muayenede ki gibi bir koltuğa yatıyorsun erkekten alınan spermler ince plastik bir kanül yardımıyla rahmin içerisine bırakılıyor yarım saat kadar orada o pozisyonda dinleniyorsun
Aşılamadan sonra yatıp dinlenmek gerek ben 3 gün falan yattım sadece wc kalktım 🤷🏼♀️ Allaha şükür tuttu ve oğlum şuan 7 aylık ☺️