Damlasuu LilithAura 36+4 de yapmıştım canım ilk bebeğimi çok şükür zayıf doğmasına rağmen küveze de girmedi
seyma9188 LilithAura Bebek kendisi belirliyor kuzum bunun belli bir tarihi yok aslında.Ben şuan 37+1 im doktorum dün sordu normal mi istiyosun diye evet dedim.O zaman sancı bekleyecez dedi.Nst de sancı da çıkmadı beklemedeyiz yani 😁
Damlasuu Gamzeeee16 Senin ki yine iyiymiş 2655 gram 43 cm doğdu fare gibi bişeydi😂😂 Allahtan emmesi iyiydi
_gmzenur_ LilithAura ilk bebeğimi 35 haftalıkken normal doğum yapmıştım canım. 3.200 kg doğduğu için bir sıkıntı yaşamadık şükür 🙏🏻 şimdi ikinci bebeğime hamileyim 33 haftalığız bekliyorum bakalım bu ne zaman doğacak🥰
LilithAura _gmzenur_ maşallah 35 de oluyor mu ya bilmediğim içim soruyorum sezaryana alırlar diye korkarım 😅
_gmzenur_ LilithAura Benim sabırsız kızçem kesesini patlattı sıkılmış hanfendi anne karnında 😂 kese patladığı için normal doğuma aldılar ama sancım yoktu suni sancı verdiler☺️