annesininkelegi Sabah 9 da kan verdim hala çıkmadı sonucu bu kadar geç mi yükleniyor sisteme bilen var mı
Mzg_15 annesininkelegi e nabizw düşmesi için doktorun onaylaması gerekiyor diye biliyorum ben kod almıştım gece 3 te baktığımda çıkmıştı canım sonucum
Celins_ annesininkelegi sağlık ocağında verilen kan sonuçları ertesi gün çıkar. O da hemşire veya doktor onay vermezse e nabızda gözükmüyor. Sabah aile hekiminizi arayıp sorun sonucu.
Simya annesininkelegi ben sağlık ocsgında kan verdiğimde sonraki gün cıkıyor sonuç hep öyle oldu hic synı gün sonuç veren asm bilmiyorum
Rozaanne Betanın e nabıza düşmediğini kendim gidip almam gerektiğini söylemişti sağlık bakanlığını aradığımda
Mzg_15 beyzacmvrc yaşadığın şehire göre değişiyor ben Melis diye bı siteden bakmıştım doktorun sana kod verdi mi
Yaprak- annesininkelegi hastanenin sitesine girin orda labaratuvar sonuçları yazar ordan öğrenebilirsiniz
bendiyebiriii annesininkelegi benim haftasonu bile olsa ertesi sabah gözüküyor. Belki asmler de düzen farklıdır ama benimkinde bu şekilde😊
kitapkurdu annesininkelegi ben de bugün verdim. 3 te çıkar dedi gitmeye üşendim geri. Yarın giderim dedim cumartesi olduğunu unutmuşum. Pazartesiye kaldı. Benim de gözükmüyor
Ay-mom annesininkelegi canım hangi ildesin? Asmler bağlı bulundukları hastanelere kanı gönderiyorlar hastanenin online labaratuvar sitesinden bak e nabıza geç düşüyor