Reyhansahin bende yaptırdım kötü oldum aksam ve bir iki gğn cektim mide bulantısı ates basması kussam rahatlıcaktm kusamadım da
Limon falan yiyin şekerli seylerden resmen tiksinmistim 1 hafta
Duş alın kendinize gelin ve bol su içip idrara cıkın idrarla atın benim seker yükselemsi beklerken idrarım resmen turuncu gibi geliyodu 😣 valla bakıyorumda keske yaptırmasaydım ası olun dediler aıyıda olduk simdi tetenoz asısıda toplatılmıs
Okadar sekeri yer içersek tabi seker yğkselir 75 gramlık yapıldı hemsire 100 taneden fazla küp seker var içinde dedi ben normalde şeker kullanmıyorum gebeligimi çgrendigimden beri ekmek desen kepek yiyorum reçel falan bi çatal canımın istemesi gitsin diye yiyorum pırasa yapıyorum içine pirinc degil bulgur atıyorum