Elifsntrk 😂😂😂😂 kendimizden verir tamamlardık çok iyi 😂
Aynen bu da minişlerin ayıbı 😂
Hayır çocuk duba gibi olmuş şekeri mi vardı dedik 1,5 ayda 6,5 kg olmuştu ama zayıftır yine hiç girmiyorum o mevzulara 😂😂
O değil kız kardeşi olcak o hakikaten zayıf yani zayıf değilde normal 😂 bakalım kaç doğacak 3,5 max. Hayırlısı