Nst’de düzensiz sancım çıktıktan 1 hafta sonra bebeğim sürekli toplanmaya başladı sırtıma çok fena ağrı girdi ben doğum sancısı olduğunu sanıp doktora gittim, nstye tekrar bağladıklar 20 dkda 1 sancım çıktı sadece. Doktorum alttan kontrol ettiğinde 2 cm açıklığım olduğunu ve yatış yapmam gerektiğini söyledi🥲 doğuma hiç hazırlıklı değildim korktum ama bi yandan da çok heyecanlıydım. Yatışımı yaptık bana sancılarım düzene girmesi için bir şey taktılar ve kendi sancılarım gelince çıkardılar. 9 saat sancı çektikten sonra meleğime kavuştum🥲❤️