Aşagı kısmımda baskı çok hissediyordum doktora gittim bugün 34+4 deyiz doktor erken gelebilir dedi kilosu filan gayet iyi dedi sadece ciğer gelişimi için 2 gafta daha dursa iyi olur dedi rahimde kısalma açılma yok şu anda sadece baskı var asagıya çatı muayenesinde kafası eline geldi dedi ciğer geliştirici iğneye gerek duymadı böyle bi durum yaşayan?