Bentu ben 26 haftalikken öğrendim 12 mm ile başladık 33 mm lere kadar çıktı yok ölür engelli doğabilir vs dediler işte aminosentenz önerdiler vs hiç birini yapmadık (gebeliğimin neredeyse geçen her günü her saati ağlayarak geçiyordu oralara pek girmeyeceğim) gün geldi 36 haftalık oldu açılmam oldu sezaryan oldum 14 gün boyunca hastanede yattık mr sırası ameliyat sırası derken 2 hafta sonunda ameliyata alındı şant takıldı kafasına sıvıyı aktarmak için karin boşluğuna kadar… kafasında 2 karnında 1 olmak üzere 3 dikiş yeri vardı 6 gün yogun bakımında benden ayrı kaldı serviste yer olsaydı tahminimce ya 2 ya 3 gün kalırdı yoğun bakımında herneyse ameliyattan sonra toplam 12 13 gün de antibiyotik tedavisi gördük pansuman temizliği falan toplam işte 27 gün kadar hastanede kaldık ama biz bize sıra gelmesini beklediğimiz için okadar kaldık . Bazı bebekler doğuyor ertesi günü amaliyat oluyor baziları toplam 6.7 gunde çıkıyorlar zor bir süreç ilk 3.4 ay çok dikkat ettik kızımıza anne ve babası olarak bizden başka kimse dokunmadı. Şuan genel durumu rabbime çok şükür iyi rabbim dahada iyi etsin inşallah tüm yavruları. Òyle çok ağladım ki canım aklın durur yani. Ama Şuan varya keşke okadar göz yaşı dökmeseydim hamileliğimi zehir etmeseydim rabbimi kırmasaydım diyorum ağlayarak kendime zarar verdiğim için. Hayatta herşeyin imtihan olduğunu unutma bol bol duanı et tedavisi var olan Bi hastalık hidrosefali tabiki tehlikesi var zorlukları var ama çok güçlü olacaksın merak etme. Kendini sakın yıpratma hiç bir yere varamıyorsun… herşey olacağına varıyor ve bazen hiç birşey anlatılan yada gördüklerin kadar kötü olmayabiliyor.. tecrübeyle sabit. Gönlünce hayırlısı olsun herşey rabbim izniyle herşey yoluna girer sağlıkl Bi şekilde gelir miniğin…