Bugün 14 . Haftaya girdik ve kontrolüm vardı. Şuan küçük bir şehirde yaşıyoruz. Bulunduğumuz ilde tek özel hastahane var . Doktor saolsun çok güzel ilgilendi ve cinsiyet %90 kız dedi. Alışveriş yapmak istiyorum ama acaba değişir mi beklemelimiyim ? Bizim gibi olup sonra değişen oldu mu cinsiyeti? Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için