Kizlar bugün adet gunumdu. Olmadım. Normalde duzenlidir. Ama tabi 1-2 gün geç-erken olabiliyor. Kasıklarım da ağrı var zaman zaman gelen, ve 2 gündür mide yanması sorunu yaşıyorum gosguslerim de bir ağrı yok normalde adet olacağım da çok siserdi patlayacak gibi. Test yapmaktan da korkuyorum açıkçası…
Bilemiyorum :(