Merlin Bugun 38+2 haftalik hamileyim acaba nezaman dogum yapicam nisanım 1 hafta once geldi cok sabirsizlaniyorum bir an yavrumu kucagıma almak istiyorum artık
Havvagyrnl Merlin bnde 38+1 ama bbm haftaya salı sezaryan hic bir bilgim yok ama nisanın gelmişse doğumun da yakın diye bilirim allah kucağına almayı nasip etsin insallah canm nst sancın cikiyo mu bnde hic bisey yok
sevsonsuza Merlin nisan nasil bsy oluyor tam olarak herkesde degisiyormu ayniiz bu arada bnmde bi cm aciklik var filan denildi bi hafta once akinti oldu uc kere dururken hala bsy yok heran olur denilmisti
Havvagyrnl Merlin genel de 31 haftadan sonra koyuyorlar mesela bana 3 günde bir gel dedi sezaryan olmasına ragmen