EsenPelin Gebelık okulunda sabahları lımonlu su içmek iyi olur dediler yapan var mı 27 haftalıgım dokunur mu acaba dedim 🙈
Mavi20 EsenPelin ben ilk 4 ay her sabah içtim. Bağışıklığımı denge de tutmak için. Şimdi de ara ara yada somaya katarak içiyorum. ne gibi faydası varmış ki başka 🤔