sema_mom Kızlar 10 gün önce sezeryan oldum. Bugün kontrole gittiğimde doktor rahimde kan birikmiş haftaya alttan çekelim kanı dedi. Ama netten okuduğumda hap kullanarak bu kanı atanlarda varmış. Başına böyle bı durum gelen varmı. İlacın adı sanırım metiler