Nunuuh Kizlar merhaba.Rubella enfeksiyonu olan oldumu hic?Hamileyim 13+4 deyiz.Kandan analiz verdim enfeksiyonlar için Rubella enfeksiyonu pozitiv cikmis.Basina gelen varmi??
MugeGuness Rubella pozitif demek kızamıkçıga karşı bağışıklığınız olduğunu gösteriyor. Korkmayın enfeksiyon kapmamışsınız 😊