Bir arkadaşım var kendisi biyolog ilaç firmasında çalışıyor . Bnm kontrolüme daha var ve doktoruma telefonla ulaşamıyorum
Günlerdir içimi yiyen bir konuyu arkadaşıma sordum alanına giriyor belki bilir diye
Soru şu : DECAVİT kullanıyorum içinde yüksek doz a vitamini varmış ben kabak tatlısı aşeriğ epey yemiştim decavitle birlikte a vitamini toksik etki olmuş mudur çpk korkuyorum daha da var kontrolüme.. gebelikte dikkatli yenilmeliymiş ciğer gibiymiş ama Allah kahretsin herşeyi araştıran ben bunu asla bilmiyordum çok üzgünüm bebeğime bir zarar verir mi ( beyin hasarı gibi etkileri oluyormuş fazla a vitamininin )
Cevap : evet olmuş da olabilir onu o kadar yemeden önce düşünseydin ..
Şuan başka cevap da yazmadı inanılmaz üzgünüm , bu cevaba mı yoksa söyleme şekline mi üzüleyim bilemedim . Endişeli ve de üzgünüm