Seymaader Merhaba güzel anneler,geçen burdada sizlere danışmıştım bebeğin karın çevresinin 2 hafta geriden gelmesini.Perinatolojiye yönlendirmişti kendi doktorum ve sonuç 37.haftada doğum dendi.Üzülüyorum,korkuyorum nasıl olacak çok erken mi ki 🥺😢
Mutluannevecocuk Seymaader aynı sorun bizde de var canım şimdi 38 haftalık 3 kilo maalesef 2 hafta geriden geliyor ne yapacam inan bilmiyorum çok üzülüyorum ama iyi yanı kilo alımı devam ediyor işte
Soruyorumm Seymaader benim bebişim de geriden geliyordu 38+1 de sezeryan oldum 2680 doğdu küveze girmedi sıkma canını insallah senin ki de girmez canım plesantada kan akılında nst de sıkıntı var mı
Cemre_nur Seymaader kafanızda büyütüyorsuz arkadaşımın erken doğum yaptı 3 hafta geriden geldi tam 2 kilo doğdu şuan tosuncuk gibi kilolu bir bebiş bu geriden gelme meselesi son haftalarda sorun olmuyor 25-32 hafta araları çok sıkıntı oluyor bu haftalarda gelişimi duranlar var
yigitinannesi0820 Seymaader benim oğlum 38 de 2900 doğdu kuveze vs de girmedi çok sağlıklı gelişiminde bir sikinti yok anne karnında olabiliyor bu tarz şeyler kafanıza takmayin bence doğunca daha iyi ve çabuk büyüyorlar
Puding Seymaader benim de 3. Sezeryan bende 37 de doğum yapmak zorundayım hipertansiyon ve astım hastasıyım bi şey olmaz Allah’ın izniyle korkma
Puding Seymaader arada pek fark yok benim ki de geçen hafta 2300 mü neydi benim ablam 38. Haftada sezeryanla 2800 doğurdu neye göre yorum yapıyor anlayamıyorum bende küvezde de kalmadı önemli olan ciğerler diye biliyorum sende de sıkıntı olmaz inşallah 🤲🏽
Seymaader Mutluannevecocuk Şu süre zarfında ne kadar alırsa kilo işte😕 Küvöze filan girer diye korku yüklemekte istemiyorum.Hayırlısı olur inşAllah🤲🏻🌸
Seymaader Soruyorumm plesenta previa teşhisim 28.haftada düzeldi.Problem yok nstde,kan akışında yada suyunda.İnşAllah kavuşacağız diye güzel düşünmemiz lazım değil mi 🥲
Soruyorumm Seymaader aynen öyle ilk sordugum şey küveze girecek mi oldu doğunca anın mutlulugunu yaşa seni anlıyorum ama bebişine odaklan sen
Seymaader Cemre_nur Yani kafamda büyütmek değil,ama doktorlar bazı anlarda korkutabiliyor.İlk gebeliğim yani sadece yaşayanlarıda tanımak istedin burada.Yoksa duymuyor,bilmiyoruz değil erken doğan bebeklerin daha hızlı gelişim sergilediğini😊🌸
Cemre_nur Seymaader sadece bebeğini göreceğine odaklan bence o anın tadını çıkar boşver doktorlar eksik bilgi veriyor zaten