Kızlar merhaba herkese 13+4 haftalık hamileyim çok kötüyüm hiçbir şey yiyemiyorum hersey çok kötü kokuyo bana psikolojik olarak çok çöküş yaşıyorum ilk hamileliğim üç ay olacak neredeyse ağzıma bi lokma yemek girmedi eskiye hiç dönemicem diye düşünüyorum benim gibi olup düzelen varmı ne zaman geçer bu zor günler?