Sevgili anne adayları,
Beta kan testi verdim 37.6 bu değeri hastanede muayene esnasında adetime 1 hafta kala tesadüf öğrendim.
Şimdi ise doktor araştırıyorum eylül 18 de bir düşük yaşadım şimdi erkenden kadın doğuma gidiyim diyorum lokasyon olarak ekle doktor yakınımda burada giden var mı açıkçası 2004 beri aynı hastanede çalışıyormuş Bedia hanım umarım vardır içinizde bende yorumlarınızı merak ediyorum.