Esoo0698 Kızlar 1 aydır akıntım bıktırdı beni. 3 gün öncede hamile olduğumu öğrendim. Böyle süt kesiği gibi beyaz bi renk. İlk kızımda olmadı böyle bişey bunda yaşıyorum ama normalmi ?
Tugba0133 Esoo0698 benimde aynıydı 12 hafta olduk hala devam ediyor normal diyor dr enfeksiyon olmadıkça
Esoo0698 Belinay_AliEge MerveGuler Kayaatilla Tugba0133 Tugba0133 Nazlimom Ay iyi bari kızlar valla günde 2 kere değiştiyorum resmen yetişmiyor artık 😁
MerveGuler Ben 26 haftalığım hamileliğimin başından beri beyaz akıntım var. İnternetten bakmıştım hamilelikte normal yazıyordu o yüzden hiç doktoruma da sormadım inşallah zararlı değildir bilmiyorum
Belinay_AliEge Bütün hamileliğim böyle geçiyor akıyor mübarek deli oluyorum ama doktor normal diyor tabi enfeksiyon olmadığı sürece 🥺🙄☺️