Serklajligebelik 23. Haftada serklaj oldum şuan 34. Haftamdayım çok şükür buralara kadar geldik
Bana kalırsa en öncelik psikolojinizi iyi tutmanız her şeyin güzel olacağına inanın ve bu durumu kabullenmeye bakın inanın günler gelip geçiyor alışıyorsunuz
Çoğu arkadaş gibi ben de ilk haftalar çok dikkat ettim haftalarım ilerledikçe de işlerimi halletmeye hatta dışarı çıkmaya başladım Bebeğimiz nasıl gelceğine kendi karar veriyor serklajdan bağımsız bir anda suyumuz da gelebilir bana kalırsa her gebenin erken doğum ihtimali var
İnşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız