Ozgeysrgn Beyybiii Bende 38+1 im benim de bulantılarım oluyor bir haftadır . Nedenini bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ iştahsızlık yaşıyorum yanısıra. Doğurdun mu acaba 😅 Doğum belirtisi miymiş?
Beyybiii Ozgeysrgn yok doğurmadım ama doktorum mide bulantının rahimin açılmaya başladığı için oluyo dedi güzel olması dedi