ikbalk Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Benim ilk önce 8. haftada kanamam oldu kırmızı ve yoğun, hastanede yattım iki gün progestan içiyordum zaten hamileliğimin başından beri aynı zamanda proluton vuruldum hergün. Geçti toparladık 12. Haftamda tekrar oldu aniden. Bu kez kanama alanı vardı yüzde 50 düşük riskiyle hastaneye yattım 4 gün kaldım sürekli yatarak serum alarak proluton iğne ve progestan ile beraber tedavi verildi ( zaten bu durumun başka bir tedavisi yok malesef ). Eve geldik 19 haftaya kadar sürekli yattım tuvalet harici kalkmadım progestana günde 2 kez devam ediyorum hala ve haftada 1 proluton iğne vuruluyorum, şuan 23 haftalığız. Hala dikkat ediyorum iş yapmıyorum raporluyum işe de gitmiyorum, sizlere tavsiyem dinlenmeniz. İlaçlarınızı kullanın ve bol bol yatın. Bide bi doktordan dinlemiştim, yere eğilmemek, yukarı uzanmamak, ağır kaldırmamak gibi tavsiyeleri vardı. Umarım kolaylıkla geçirirsiniz bu süreci 🙏🏻