Happyhappy__ Kızlar daha 5 haftalık hamileyim sarımsı renkte akıntı oldu gün içerisinde çok nadir olur. Çalışıyorum ister istemez ayaktayım. Sizde de böyle oldu mu ağrım falan yok
yenibirannis Happyhappy__ bizim gelinde de var Dr norml demişti gebelikte olurmuş sarı ve beyaz akıntı cnm
Ayseguloprl_ Happyhappy__ bende de vardı ilk zamanlar iltihap enfeksiyon falan da yoktu bol bol su için korkmanızı gerektirecek birşey değil
Happyhappy__ Masal53 ağrım kaşıntı yok ama yine de normal mi böyle olması daha yeni hamileyim ya ondan
Masal53 Happyhappy__ yani doktoruna danışman seni daha iyi rahatlatır bizler seni rahatlatamayabiliriz
Nergiz1 Belli bir haftadan sonra doktor fitil veriyor.Genelde enfeksiyon belirtisi.Bana 14. Haftada verdi.
Happyhappy__ yenibirannis doktorumda dedi zaten de burda yaşayan varsa daha iyi bilgi verir sonuçta tecrübeli olunuyor ondan 💕
Happyhappy__ Masal53 çok teşekkür ederim valla rahatladım biraz çünkü daha önce gönderdiğim gebeliğim sonlandı ondan
Masal53 Happyhappy__ yani bu tarz akintilar bisey belirtmez ağrı eşliğinde leke kan tehlikelidir bol bol yat dinlen tehliken varsa