Anneannem Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık emmeyi bıraktı hergün sağım yapıyorum 20 cc bile çıkmıyor mecbur mama veriyorum sütüm kesilmiş olabilir mi lütfen yardımcı olun bestlak damla humana still tea ve Momstok çay aldım ama gene aynı
FatmaAselinAnnesi_60 Anneannem bnce üzülmeyin stres yaparsanız sütünüz tamamen kesilir bol bol su için konfostu için ve lokman hekimde beyaz kuru dut var onu alın kaynatın sütte yapıyor gerçekten 👍
gkcnn Anneannem 2 ay 9 günlük bebeğim var geçen hafta benimde bir anda sütüm kesildi bestlak damla humana still tea rezene çayı bol su ve bol protein ile beslendim çok şükür şimdi çok daha iyiyim doktorum da bunları yaparken aynı zamanda pompa ile sağmaya da devam etmemi söyledi
Minibebe Anneannem Canım Bol su iç dut kurusu kaynat iç Şekerli Şeyler ye çikolata felan ye ama en önemlisi bol suu sütun artar insAllah bide emzirmeye çalış gerekirse uykuda emzir emzik kullan
Anneannem Happy Kids uygulamasına da yazamıyorum hata veriyor e posta onayında hata veriyor onun için sizlere sormak istedim
Anneannem FatmaAselinAnnesi_60 teşekkür ederim elimde değil ister istemez stres yapıyorum çok kuru dutu duydum bitek onu denemedim onu da deneyeceğim
Anneannem gkcnn aynısını yapıyorum hem sağıp hemde beslenmeme dikkat ediyorum tahin helvası hurma incir bisküvi bestlak damla rezene çayı humana still tea momstok çay bunların hepsini tüketiyorum aklıma gelen bunlar kim ne derse bi umut deniyorum sizin sagınca kaç çıkıyordu peki
gkcnn Anneannem ilk önce 3-4 damla anca çıktı sonra bunları yapmaya başlayınca psikolojik olarakta kendimi rahatlatınca önce 30 cc ile başladım şimdi bir biberon doluyor
Eylul966 Bira mayası alın solgarın çok faydalı hap sabah öğlen akşam içiliyor 2adet toplam 6adet içmek lazım günde sabah 3 akşam 3 de olur
Nutelllaa Anneannem bestlak kullan humana rezene stres yapma yemeğini güzel ye uykunu da alırsın mis gibi sütun olur .sağıma bakma emmesiylw aynı değil .bol bol emzir inşallah 💕
Anneannem Hepinize çok teşekkür ederim tekrar umut oldunuz bana pes etmeden devam edicem dua edin bana lütfen