edanur44 sağlıkla sorunsuz kucağıma alayım da çocuğumu ne derlerse artık yapacak bit şey yok, ben malatya da 2 yıldır yaşıyorum eşim polis o yüzden kimseyi bilmiyorduk divan hastanesi nuriye duras övüldü ona gittim oda 16 hafta da gitti ortada kaldım ama gönlüm de hep parktan yanaydı yenidogan ünitesi var herhangi bit şey olursa diye