İyi akşamlar hanımlar benim sizlere bı kaç sorum olacak benim gorumcemin oğlu 1.5 yıldır lösemi cocouk 2 yaşında bile değil ben 5 aylık hamileyim bu kordon bağından ilik alınıyor mu yani ben doğum yapınca kordon dan sıvı alinip test yaptırılıyor mu sonuçta kuzeni uyarmi belli bı ücret alınıyor mu hastanelerde bunun için . Rabb’im kimsenin başına vermesin böyle biseye vesile olmak çok isterim ya uyusirsa ya ilik nakli uyarsa vermek isterim bebeğime bı etkisi olur mu bebekten mı alınıyor yoksa kordon dan mi biri beni aydınlatsın gorumcemin haberi yok böyle düşündüğümden hatta kimsenin haberi Yok eşime bile söylemedim zararı var mı bebeğime 🙏