Minikmucize19 Merhaba hanımlar bugün doktora gittim ve keseyi gördük çok şükür 4+6 günlük hamileyim ama doktor rahimde sıvı var dedi sıvıdan dolayı dış gebelikten şüpheleniyor kese varken dış gebelik olur mu rahimde sıvı yaşayan oldu mu hiç