minnos6 Bugun 2. Doz vuruldum burda postlarda görünce toplatıldı fln endiselendim hemşireyi aradim oyle birsey yok yıl sonu oldugu icin stoklar güncelleniyor vurmaya devam ediyoruz dedi doktorumu aradım vuruldum herhangi birsey yasarmiyim fln faydasi var zarari yok dedi duydugunz gördüğünüz herseye itibar etmeyin riski olsa biz önermeyiz dedi
Cey-cey minnos6 ya bınyürüsün gitsinler ya google da acıklama var kalıcı veya geçici yan etkilerimolanilir diye kaldırılmıs millet ayaga kalmasın diye geçistiriyolar napcaz ben anlamadım 1,5 ay once ilk dozu vurulmustm
Btlklnc minnos6 kacıncı haftadasınız ya bnmde olmam gerekıyordu saglık ocagı aramadı hala ben aradm tel kapalı
Dark minnos6 yalan, 1 ay önce üreten firmada durdurma yapılmış, demek ki 1 aylık süreçte bir sorun oldu Belkide her yere aynı asi gitmedi, bakan çıkıp açıklama yapmıyor ki
Asyabuse Stok yenilemesi ilk kez 2022 de mi yapılıyor sadece bu aşı da öı yapılıyor. Ne alakası var markette süt çay un bittiğinde 2 ay gelmicek stok yeniliyoruz mu diyorlar. Bu seri üretimde olan bir şey ihtiyaca göre sevki yapılan bişey. Var olanın geri çağırılması bir sorun olduğunun beyanı. 2021 aralık ayında böyle bir açıklama yapıldı mı? 2020de? Hayır e o zaman bu sene stok yenilenmesi denilemez. Etkisi büyük ya da küçük bir sorun var. Ve yanlış olan bizim bilgilendirilmiyor oluşumuz. Çıkıcaklar açıklama yapıcaklar çözüm bu kadar basit
Btlklnc minnos6 bana ilk 20 de vurdular 24 olduk bugun aramadılar demekkı zamanı var tesekkür ederm :)
gk123 Yani bende son 1 ay içerisinde tetenoz birinci doz aşımı oldum. Olan herkese sordum bi iki gün hafif yan etkiler yaşadıklarını söylediler hafif kolda hassasiyet aşı olduğun akşam ateş vb. Ama ben 1 hafta hasta oldum kolum davul gibi şişti ağrı ağrı üstüne bırak yatmayı dokunamadım bile. Normal bi süreç değildi yani bişeylerin ters gittiği belliydi. Allah sonumuzu hayır etsin birşeyler yaşanmış demekki toplatılma var şuan
Nur54 gk123 aynı şekilde ilkinde bende öyle oldum koluma felç girdi sandım ama ikinciyi oldum daha yeni o kadar etki etmedi ama içime de korku girdi şimdi Allah sonumuzu hayırlı eylesin