Pemberuya hiç sanmıyorum suanda 23 haftalik bi arkadaşım var nisanda doğumu allahin izni ile kızı olucak , ne bulantı ne kusma hiç bisi yaşamadı, 19 haftalik bi arkadaşım var oda hayirlisi ile mayısta dogurcak , ilk haftasından beri kusa kusa resmen perisan oldu onunda erkeği olucak insallah , bunların bulantı kusma bilmem ne ile ilgisi olduğunu sanmiyorum😊