Damlasuu Ae1226 Canım 1 numara çok kullanılmıyor 1 paket bile yeterli oluyor sonra 2 numaraya geçersiniz zaten tabi bu bebeğin kilosuyla da alakalı ama 1 numara bezi çok almayın çok hızlı büyüyorlar
Leylalyla Benim bebeğe iri dedi doktor o yüzden ne olur ne olmaz diye primanin 1 bedeninin en küçük paketinden aldım 44 adet olması lazımdı. Doğduktan sonra stok yapmayı planlıyorum açıkçası.