Herkese merhaba , geçen hafta detaylı ultrasonumda rahim ağzının açıldığını 1.2 cm ve rahim ağzı uzunluğunun da 11 mm ye düştüğünü öğrendim . Dünyam başıma yıkıldı. Acil bir şekilde Pazar gecesi serklaj oldum . Üzerinden neredeyse bir hafta geçmiş olacak .
Yarın ilk kontrolüm var. Tuvalet harici hiç kalkmadan yatıyorum . 22 haftalık oldum .
Sorum şu ; serklaja rağmen dikişi açılıp bebeğini kaybedenler var mı . Yoksa bu işlem doğuma kadar dayanır ve beni 30lu haftalara kadar taşır mı ?
Lütfen yardımcı olun. Cevabınızı bekliyorum