Benim sabahtan nisanim gelmisti gun boyu bisey yemedim kirintiyla gecistirdim ertesi gun sabah 8 de dogum yaptim bana yapmadilar bi sorun yasamadim sancilar siklasmadan yemegi keserseniz sorun olmaz diye dusunuyorum ilk dogumsa zaten hemen olmuyo dogum