baby3_ Hellooanne bende 1408 düşündüm ama çok mu acemi işi . Altı üstü paça yada kumaş alıp pijama dikimi va yapmayı düşünüyorum. İşimi görür mü sizce
Hellooanne baby3_ ben dışarıya sipariş bile dikiyorum kendisiyle 😌 ilk ve ufak işler için oldukça yeterli 😌
Pgss Singer 1412 kullanıyorum.gayet memnunum yalnız pijama gibi şeyler penye kumaşla dikildiği için genelde overlok makinesi daha uygun oluyo esnek dikiş açısından